سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی توباتو
 
قالب وبلاگ
نویسندگان

آن شب ها گذشت.آن شب هایی که تا سحر بیدار می ماندیم.آن شب ها که زیر لب جوشن کبیر زمزمه می کردیم.آن شب ها که دیگر عنان اشک هایمان در دست های خودمان نبود،به خود می آمدیم و می دیدیم  که اشک هایمان دنیایی را پاک کرده بود.آن دنیایی که پاک شدنش را به خواب هم نمی دیدیم.اشک هایمان همان مجوز ورودمان به دنیای پروانه ها بودند،رفتند.

آن شب ها که با ترس از خودش به زیر کتابش پناه می بردیم،به امید این که بخشش شامل حال ما نیز شود.آن شب ها که از هر چهارده برگزیده اش یاری می خواستیم،همه و همه گذشت. آن سحری های پر راز و نیاز و آن افطار های پر التهاب گذشت و...

...و حالا ما مانده ایم بر سر دوراهی.دوراهی که هر کدام ما را به دو راه مختلف می کشاند.دو راهی که یکی از راه ها مسیرش به شدت زیباست و پرزرق و برق و آن یکی پر از سختی است و اشک.

                                                                                       وای خدای من!

                                                                                                          حالا کدام راه را انتخاب کنم؟در برزخی گیر کردم که مانند ندارد.

                                                                                                                                                                                       خودت دستمو بگیر!


[ سه شنبه 91/6/7 ] [ 9:56 عصر ] [ پارمیدا ] [ نظرات () ]

قیمت یه رویا چه قدره؟به اندازه ی حقوق یک سال ؟یا یه عمر جون کندن؟قیمت رویای شما چه قدره؟مال شما رو نمی دونم اما قیمت رویا های من از پول ها ی پول دار ترین ادم جهان بیشتره!از زمین زیبا ی ما از اسمون پر ستاره از کهکشون ها بیشتر!

تا حالا شده به رویا های دیگران غبطه بخورین یا از حسادت شب خوابتون نبره و حتی لیوانی که چند روز پیش باهاش چایی خوردین و بشکونین!خیلی خوشحالم که به رویاها ی دیگرون تا به حال حسودی نکردین !

من یه بار حسودی کردم از حسادت شب خوابم نبرد حتی لیوانم شکوندم.به رویا ها ی یه دختر که همه چیز رو زیبا می دید!بعد از اون فکر کردم رویا مال این جور ادماس برای همین حسودی کردم اما بعدش فهمیدم رویا شاهرگ اصلی وجودی هر انسانی و بدون اون زنده نمی مونه برای همینه که دیگه تصمیم گرفتم به جای گرفتن رویا دیگران  رویا ی خودمو ببینم که تک و تنها میون قلبم نشسته ومنتظر یه نیم نگاه قیمت رویا ی من به معنای یه زنگیه!

پس رویاهاتو دریاب تا تو اسمون پر ستاره ی خدا تو هم یه ستاره داشته باشی!


[ جمعه 91/6/3 ] [ 7:42 عصر ] [ سپیده ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 48036